Výměna a vrácení zboží

Tyto podmínky se vztahují pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem (dle § 419 občanského zákoníku).

Jak postupovat, když vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Při nákupu přes internetový obchod máte dle občanského zákoníku jako spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit v případech a za podmínek uvedených v Obchodních podmínkách společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.

Uvedené znamená, že zboží můžete vrátit a požadovat vrácení uhrazené částky za podmínek uvedených v Obchodních podmínkách společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.

Za níže uvedených podmínek můžete případně požadovat výměnu zboží. V ideálním případě nám posílejte zboží na vrácení v původním obalu.

Bude-li zboží použité nebo poškozené, odpovídá kupující prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Právo vrátit nebo vyměnit zboží máte jen při nákupu přes internetový obchod, neplatí to pro nákup v naší kamenné prodejně.

O průběhu výměny nebo vrácení zboží vás budeme informovat emailem.

Vrácení zboží

Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Přiložte kopii dokladu o nákupu (fakturu) a přímo na ni prosím připište číslo vašeho účtu - ukázat příklad.

Peníze za zboží i poštovné (pokud vám bylo účtováno při prodeji ve faktuře) vám zašleme na váš bankovní účet. Náklady spojené s vrácením zboží však neproplácíme.

Částky vyšší než 30 000 Kč (resp. 1 000 €) vracíme výhradně převodem na účet, nebo v hotovosti následující pracovní den po domluvě na info@snowboard-zezula.cz.

Došlo-li ke snížení hodnoty vraceného zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, započteme toto snížení hodnoty vraceného zboží na cenu tohoto zboží.

Původní balení zboží

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně.

Propagační předměty (samolepky, odznáčky, katalogy) si i v případě vracení zboží můžete ponechat.

Výměna zboží

Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (nesedí vám velikost nebo se vám nelíbí barva apod.), pošlete nám zboží zpět. Náklady spojené s dopravou zboží od zákazníka v tomto případě neproplácíme.

Uvedené právo můžete uplatnit pouze v zákonné lhůtě pro odstoupení od smlouvy uvedené v Obchodních podmínkách společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.

Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište, za co přesně chcete zboží vyměnit: značka, model, barva, velikost - ukázat příklad.

Při zasílání vyměněného zboží směrem k zákazníkovi účtujeme poštovné 55 Kč, pokud jde o zboží v maloobchodní ceně nad 1 500 Kč, zákazníkovi poštovné neúčtujeme.

Adresa pro zasílání zboží:

"VÝMĚNA" nebo “VRÁCENÍ”
SNOWBOARD ZEZULA
Palackého třída 3078/170
612 00 Brno

V žádném případě neposílejte zpět zboží na dobírku!
Tyto zásilky nebudou přijaty a budou doručeny zpět odesílateli.

Přihlásit se

Nepamatuji si heslo

nebo

Registrace

Jazyk