Obchodní podmínky společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.

Obchodní podmínky společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. platné od 6. 1. 2023

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu provozovaném společností SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. a dostupném pod internetovou adresou: https://www.snowboard-zezula.cz (dále jen „webové rozhraní“).

Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost SNOWBOARD ZEZULA s.r.o., se sídlem Palackého třída 170, 612 00 Brno, IČ: 26947439, zapsané v obchodním rejstříku, oddíl C, vložka 47606, u Krajského soudu v Brně (dále jen „prodávající“) a kupujícího (dále jen „kupující“), který je zákazníkem výše uvedeného internetového obchodu.

Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není. Kupující, který je spotřebitelem, je ve smyslu § 419 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná (dále jen „spotřebitel“). Není-li výslovně uvedeno jinak, vztahuje se to, co je v těchto obchodních podmínkách sjednáno pro kupujícího, rovněž na kupujícího, který je spotřebitelem. Není-li výslovně uvedeno jinak, vztahuje se to, co je v těchto obchodních podmínkách sjednáno pro spotřebitele, pouze na kupujícího, který je spotřebitelem.

Pro vyloučení pochybností se uvádí, že práva vyhrazená v těchto obchodních podmínkách pouze pro spotřebitele, zejména práva z vadného plnění podle čl. 6 těchto obchodních podmínek a právo spotřebitele odstoupit od smlouvy podle čl. 7 těchto obchodních podmínek se neuplatní pro osoby, které kupní smlouvu neuzavírají v pozici spotřebitele.

Kupní smlouva, jakož i další vztahy prodávajícího a kupujícího, se řídí právním řádem České republiky.

Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

1. Ceny

Ceny zobrazené ve webovém rozhraní u zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech dalších daní. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní.

Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tím nejsou dotčeny výhody poskytované členům ZEZULA Clubu a další marketingové kampaně prodávajícího.

2. Webové rozhraní

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní je uváděna s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti prodávajícího plnit. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3. Uzavření kupní smlouvy

Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní (dále jen „objednávka“). Před odesláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil.

Odeslání objednávky je návrhem na uzavření kupní smlouvy učiněným kupujícím. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou na adresu elektronické pošty, kterou kupující vyplnil v objednávkovém formuláři. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím vzniká tímto doručením přijetí objednávky (akceptací).

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky byl kupující dostatečným způsobem před odesláním objednávky upozorněn a měl možnost se s nimi seznámit. Kupující má možnost si tyto obchodní podmínky v příslušném znění uložit a tisknout.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy nebo odstoupit od smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, nebo došlo k chybě ve skladovém hospodářství. V případě, že kupující již zaplatil část nebo celou kupní cenu, bude mu již zaplacená částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření kupní smlouvy nedojde.

Prodávající je oprávněn, nikoli však povinen, v závislosti na charakteru objednávky (zejména větší množství zboží, vyšší kupní cena, vyšší náklady na dodání zboží apod.) před přijetím nabídky požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky. Nepotvrdí-li v tomto kupující objednávku, má prodávající právo ustoupit od dalšího jednání o uzavření kupní smlouvy, přičemž takové jednání nelze považovat za nepoctivé jednání ve smyslu § 1729 odst. 1 občanského zákoníku.

Smlouva se uzavírá na dobu určitou do doby splnění sjednaných závazků.

4. Platební podmínky

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby prostřednictvím platebního systému a bezhotovostní platby platební kartou je kupní cena splatná bez zbytečného odkladu po odeslání objednávky, přičemž prodávající není povinen odeslat zboží před obdržením platby.

Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

5. Dodání a převzetí zboží

Webové rozhraní obsahuje informace o způsobech a času dodání zboží a o nákladech spojených s balením, dopravou a dodáním zboží (včetně poštovních a jiných nákladů a poplatků). Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní pro případ doručování v rámci České republiky platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. Webové rozhraní může dále obsahovat informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží do jiných zemí.

V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

6. Práva z vadného plnění

Není-li kupující spotřebitelem, níže uvedená ustanovení čl. 6 těchto obchodních podmínek k právům z vadného plnění se nepoužijí. 

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc:

a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,

b) je vhodná k účelu, pro který ji spotřebitel požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a

c) je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

 

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že vedle ujednaných vlastností:

a) je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,

b) věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může spotřebitel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv,

c) je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může spotřebitel rozumně očekávat, a

d) věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající spotřebiteli poskytl před uzavřením kupní smlouvy.

To neplatí v případě, že prodávající spotřebitele před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a spotřebitel s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.

Prodávající odpovídá spotřebiteli také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena spotřebitelem a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající.

Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou spotřebitel nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

Spotřebitel může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Vytkl-li spotřebitel prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu, po kterou spotřebitel nemůže věc užívat.

Při koupi použité věci je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady v době jednoho roku od převzetí zboží.

Má-li věc vadu, může spotřebitel požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro spotřebitele. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.

Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím spotřebiteli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který spotřebitel věc koupil. K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.

Spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:

a) prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil;

b) se vada projeví opakovaně,

c) je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo

d) je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro spotřebitele.

Je-li vada věci nevýznamná, spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy; má se za to, že vada věci není nevýznamná. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající vrátí spotřebiteli kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu spotřebitel prokáže, že věc odeslal.

Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. Je-li však k opravě určena jiná osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro spotřebitele bližším, spotřebitel vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.

S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí lhůty dle předchozí věty může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

Prodávající je povinen vydat spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

Prodávající či jiná osoba může spotřebiteli poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění také záruku za jakost.

 

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek a je umístěn na internetové stránce: www.snowboard-zezula.cz/zaruky-reklamace.

Má-li kupující právo na výměnu nebo vrácení zboží, postupuje dle instrukcí na internetové stránce: www.snowboard-zezula.cz/vymena-vraceni.

7. Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

Spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce:

a) zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,

b) zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,

c) zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil.

Nejedná-li se o případy, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit (zejména § 1837 občanského zákoníku), má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme zboží, nebo:

a) poslední kus zboží, objedná-li spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně,

b) poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo

c) první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu

Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči prodávajícímu. Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího uvedenou ve webovém rozhraní.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel, ledaže mu prodávající nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta podle předchozí věty je zachována, pokud spotřebitel odešle zboží před jejím uplynutím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než obdrží zboží, nebo než mu spotřebitel prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

V případě odstoupení od kupní smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a to i tehdy, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Právo spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od kupní smlouvy musí prodávajícímu vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží ve smyslu § 1833 občanského zákoníku, tzn. za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Pokud není možné, aby spotřebitel vydal vše, co na základě kupní smlouvy získal (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí prodávajícímu poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Prodávající je oprávněn započíst svůj nárok na tuto peněžitou náhradu na vrácenou kupní cenu. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

8. Ostatní ujednání

Na dárky, které jsou kupujícímu poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Poskytnutí takových dárků je darováním podle § 2055 a násl. občanského zákoníku. V případě, že kupující odstoupí od kupní smlouvy, má kupující povinnost vrátit prodávajícímu veškeré přijaté dárky poskytnuté v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy, od které kupující odstoupil. Obdobně má kupující povinnost vrátit poskytnuté dárky prodávajícímu, pokud dojde k výměně nebo vrácení zakoupeného zboží. Poskytnuté dárky musí být vráceny v původním stavu, přičemž kupující prodávajícímu odpovídá za snížení jejich ceny a je povinen poskytnout přiměřenou peněžitou náhradu.

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží, je-li mu zboží předáno před uhrazením celé kupní ceny.

9. Zásady ochrany osobních údajů

I. Základní ustanovení

1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je společnost SNOWBOARD ZEZULA s.r.o., IČ 26947439, se sídlem Palackého třída 3078/170, 612 00 Brno (dále jen: „Správce").

Kontaktní údaje Správce jsou:

Adresa: SNOWBOARD ZEZULA s.r.o., Palackého třída 3078/170, 612 00 Brno

Email: info@snowboard-zezula.cz

Telefon: +420 516 777 011

2. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

3. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy, včetně elektronického souboru "cookie".
  3. Pokud jste se přihlásil k odběru našeho newsletteru, Správce pak zpracovává Vaši emailovou adresu a časový záznam, kdy k souhlasu se zasíláním komerčních nabídek vztahujících se ke zboží nabízenému v eshopu www.snowboard-zezula.cz došlo.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

  • plnění smlouvy mezi Vámi a Správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem Správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • oprávněný zájem Správce spočívající v komunikacim s potenciálním zákazníkem/návštěvníkem stránky po vyplnění kontaktního formuláře,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

2. Účelem zpracování osobních údajů je

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a Správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany Správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit,
  • statistické a analytické zpracování návštěvnosti.

3. Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

IV. Doba uchovávání osobních údajů

1. Správce uchovává osobní údaje

  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů Správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů

1. Příjemci osobních údajů jsou osoby

  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.

2. Správce má v úmyslu předat osobní údaje do zemí mimo EU nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.

3. Vedle již uvedených osobních údajů se výše uvedený souhlas kupujícího vztahuje rovněž na data vzniklá při procházení stránek webového rozhraní generovaná pomocí analytického nástroje Google Analytics s rozšířením kódu o ukládání remarketingových dat. Tato remarketingová data ukládáme po dobu 365 dní. Pro remarketing kromě GDN sítě používáme i službu Adroll. Pomocí těchto online nástrojů nesbíráme vaše osobní data, jako je jméno, adresa, e-mail, ani telefon. Záznam pro cílení remarketingových reklam můžete odstranit po vymazání souborů cookie ve vašem prohlížeči. Pro vyloučení z Adrollu můžete navštívit tuto stránku: www.networkadvertising.org/choices/.

Více o cookies

VI. Vaše práva

1. Za podmínek stanovených v GDPR máte

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména zabezpečení fyzických dokumentů, technické zabezpečení datových úložišť, šifrování, antivirové programy, zálohy a další.

3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

10. Pravidla pro uplatnění slev na zboží

  • slevy lze uplatnit pouze na nezlevněné zboží a na půjčovnu a servis
  • slevy se nevztahují na výhodné komplety, zlevněné zboží, zboží ve výprodeji, v akční nabídce a na dárkové kupóny
  • slevy se navzájem nesčítají a nelze je uplatnit zpětně
  • první nákup se zákaznickou kartou s přednabitou bonusovou slevou 30 % a více, získanou jiným způsobem než při nákupu v prodejně Snowboard Zezula v Brně nebo v internetovém obchodě www.snowboard-zezula.cz (resp. www.snowboard-zezula.sk, www.snowboard-zezula.pl, www.snowboard-zezula.com), tedy při propagačních akcích, jsou omezeny nákupem v konečné hodnotě maximálně 15 000 Kč (včetně započtené aktuální slevy na zákaznické kartě)
  • změny ve slevovém systému vyhrazeny

11. Věrnostní program ZEZULA Club

ZEZULA CLUB (dále jako "ZEZULA Club" či "věrnostní program" či jen "program") vznikl jako věrnostní program pro zákazníky obchodní společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. se sídlem v Brně, Palackého třída 170, PSČ 612 00, IČ: 26947439, zapsané v obchodním rejstříku, oddíl C, vložka 47606, u Krajského soudu v Brně. Účelem tohoto programu je nabízet zákazníkům SNOWBOARD ZEZULA výhody za pravidelné nakupování na prodejně v Brně či na e-shopu. Zákazníci se mohou stát členy klubu pouze na základě své svobodné vůle, což potvrzují úspěšnou registrací na e-shopu.

1. Účast v členství

1.I. Předmětem věrnostního programu je poskytování slev zákazníkům na základě jedoduchého algoritmu spočívajícího v poskytování slev dosažení určitého objemu nákupu. Účast v ZEZULA Clubu je evidována elektronicky. Členství v ZEZULA Clubu není podmíněno prováděním sledování a vyhodnocováním nákupního chování zákazníků ani zasíláním reklamních sdělení.

1.II Členem ZEZULA Clubu se může stát jakákoliv fyzická osoba starší 13 let a disponující minimální právní způsobilostí, jež se dobrovolně zaregistruje dna eshopu.

1.III Zaregistrováním se dna e-shopu automaticky vyjadřujete souhlas s pravidly programu ZEZULA Club a také souhlasíte se zpracováním osobních údajů, přičemž SNOWBOARD ZEZULA se zavazuje, že tyto údaje využije pouze za účelem fungování programu ZEZULA Club a nepředá je třetí straně.

1.IV Při registraci je zákazník povinen o sobě uvést pravdivé údaje.

1.V Sbírání bodů a čerpání slev a výhod platí jak pro kamennou prodejnu v Brně, tak i pro e-shop SNOWBOARD ZEZULA.

2. Načítání bodů

2.I Členové věrnostního programu ZEZULA Club mohou při každém nákupu jak na prodejně, tak na e-shopu sbírat věrnostní body. Při dosažení určité výše bodů získávají slevu na zboží či akce. Čím více bodů zákazníci nasbírají, tím vyšších slev a lepších výhod mohou dosáhnout.

2.II Za každý váš nákup u SNOWBOARD ZEZULA načteme na váš účet počet bodů ve výši utracené částky (1 Kč = 1 bod). Čím více nasbíraných bodů máte, tím vyšší slevu na své nákupy u nás dostanete. Máte tak možnost dosáhnout slevy až 20 % na nákup.

2.III Aktualizace výše bodů na vašem věrnostním účtu ZEZULA Club proběhne obvykle do 24 hodin od posledního nákupu.

2.IV Aktuální výši bodů najdete v přehledu po přihlášení se na svůj ZEZULA Club účet na SNOWBOARD ZEZULA.

2.V Platnost nasbíraných bodů je 3 roky (1 095 kalendářních dní) od jejich přičtení na účet. Na nákup tedy můžete získat takovou slevu, která odpovídá součtu všech získaných bodů za těchto uplynulých 3 let. (maximálně je však možné získat slevu 20 %, viz tabulka) Body získané před více než 3 lety automaticky propadají a nelze je proto započítat.

2.VI Na jeden věrnostní účet ZEZULA Club mohou objednávat a nakupovat i jiné fyzické osoby.

2.VII Do hodnoty objednávky, a tedy i množství bodů, jež vám připíšeme na účet, se počítá hodnota zboží s DPH i cena za dopravu.

2.VIII Na věrnostní účet nelze započítat nákupy zboží, které bylo vráceno ve 14denní lhůtě. V případě reklamace zboží vám body za nákup zůstávají.

3. Uplatňování slev ZEZULA Clubu

3.I Slevy lze uplatnit pouze na nezlevněné zboží a na půjčovnu a servis.

3.II Slevy se nevztahují na výhodné komplety, zlevněné zboží, zboží ve výprodeji, v akční nabídce a na dárkové kupóny.

3.III Slevy se navzájem nesčítají a nelze je uplatnit zpětně.

3.IV Slevy nelze uplatnit na lavinové batohy, aktivační jednotky a lavinové sety Ortovox.

3.V Změny ve slevovém systému vyhrazeny.

4. Zánik členství v ZEZULA Clubu

Vaše členství ve věrnostním programu ZEZULA Club může být ukončeno z následujících důvodů:

4.I Rozhodli jste se své členství dobrovolně sami ukončit.

4.IV Za poslední tři roky jste neprovedli žádný nákup v kamenném či internetovém obchodě SNOWBOARD ZEZULA.

4.V Zánikem věrnostního účtu ZEZULA Club přicházíte o možnost čerpání věrnostních slev a aktuální přehled o novinkách a akcích.

4.VI Po zániku věrnostního účtu už jej nebude možné následně obnovit ani znovuzískat na něm nasbírané body.

5. Změna pravidel

5.I SNOWBOARD ZEZULA si vyhrazuje právo upravit pravidla či zrušit věrnostní program ZEZULA Club. O těchto změnách budou všichni členové ZEZULA Club informováni v časovém předstihu jednoho měsíce.

5.II Výše popsaná pravidla členství ve věrnostním programu ZEZULA Club jsou platná od 12. 8. 2019.

6. Sleva na ISIC a ZEZULA Club

6.I Pokud vlastníte kartu ISIC, ITIC, Alive (IYTC), máte možnost u nás získat 10% slevu na zboží při nákupu v e-shopu i v prodejně v Brně. Při nákupu na e-shopu budete v průběhu objednávky vyzváni k zadání čísla ISIC karty.

6.II Slevu s ISIC kartou lze využít jen na nezlevněné zboží.

6.III Sleva se nesčítá s ostatními slevami, tedy ani se slevou ve věrnostním programu.

6.IV Kartu ISIC, ITIC či Alive doporučujeme používat a uplatňovat slevy do té doby, než na věrnostní kartě ZEZULA Club nasbíráte dostatečné množství bodů a dosáhnete slevy vyšší než 10 %.

12. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den uzavření kupní smlouvy.

Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat, a to v celém rozsahu. Pro určení obsahu kupní smlouvy se použijí obchodní podmínky platné a účinné v den, kdy kupující učiní návrh na uzavření kupní smlouvy.

Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování.

Tyto obchodní podmínky jsou dostupné na adrese https://www.snowboard-zezula.cz/vseobecne-podminky. Tento dokument můžete také vytisknout nebo uložit výběrem obvyklých příkazů ve webovém prohlížeči. Tento dokument si také můžete stáhnout a archivovat.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, (internetová adresa: www.coi.cz). Spor lze mimosoudně řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show).

V případě, že se spotřebitel jakožto kupující domnívá, že jeho práva byla porušena, může se obrátit se svou stížností na prodávajícího prostřednictvím emailové adresy info@snowboard-zezula.cz v zájmu mimosoudního vyřízení záležitosti.

Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Přihlásit se

Nepamatuji si heslo

nebo

Registrace

Jazyk